جزئیات شروع ثبت نام دوره آموزش افتر افکت ویژه بازار کار 🤩

شروع ثبت نام دوره آموزش افتر افکت ویژه بازار کار 🤩

شروع ثبت نام دوره آموزش افتر افکت ویژه بازار کار 🤩

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • ثبت نام کلاس آموزش افتر افکت در مشهد آغاز شد. این دوره حضوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور در آموزشگاه فارسیان مشهد برگزار می شود. دوره مخصوص علاقمندان به گرافیک و تولید محتوای تصویری و ویدیویی است. بانوان و آقایان دانش آموزان و دانشجویان در هر سنی، امکان ثبت نام دوره آموزش افتر افکت فنی حرفه ای مشهد را دارند.

    افتر افکت یک نرم افزار گرافیکی برای ساخت جلوه های ویژه در فیلم و ویدیو است. این دوره برای کارآموزان گرافیک و تدوین فیلم بسیار ضروری و کارآمد است.

    مزایای شرکت در دوره آموزش افترافکت مشهد

    در کمترین زمان از سطح مقدماتی تا پیشرفته این نرم افزار گرافیکی شگفت انگیز را می‌آموزید. آموزش‌ها همراه با پروژه و تمرینات کاربردی است. به طوری که برای بازار کار و قبولی در آزمون نهایی آماده می‌شوید. در کلاس‌ها هر هنرجو یک سیستم کامپیوتری در اختیار دارد. نمونه سوالات امتحانی را در طی کلاس تمرین می‌کنید. ضمن این که تا پایان دوره مطالب آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    کلاس افتر افکت فنی حرفه ای مشهد | آموزشگاه فارسیان

    مربی کلاس افتر افکت، از گرافیست‌های باسابقه و حرفه‌ای در این حوزه هستند. مهارت‌ها و ترفندهایی که در محیط کار به شما کمک می‌کند، در این کلاس می آموزید. سرفصل دروس دوره آموزش افتر افکت فارسیان، صفر تا صد کار با این نرم افزار را به شما می آموزد. تنها کافی است با کامپیوتر و مباحث ICDL آشنایی داشته باشید.

    با موفقیت در آزمون نهایی عملی و کتبی فنی حرفه‌ای، امکان دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای دارید. داشتن این مدرک در رزومه کاری شما، اعتبار و امتیاز ویژه‌ای برای استخدام شما خواهد بود.

    آموزشگاه فارسیان جزو با سابقه ترین آموزشگاه های برگزار کننده این دوره است. تا به حال تعداد زیادی از هنرجویان در این دوره شرکت کرده اند و مدرک فنی حرفه ای گرفته اند. دوره آموزش افترافکت از تاریخ 21 بهمن ماه در محل آموزشگاه آغاز می شود.

    دسترسی آسان به محل آموزشگاه فارسیان از طریق وسایل نقلیه عمومی فراهم است. فضای کافی برای پارک خودرو در نزدیکی موسسه هم وجود دارد. تمامی پروتکل های بهداشتی در کلاسها رعایت می شود.

    شرایط ثبت نام کلاس آموزش افتر افکت مشهد

    ظرفیت کلاس آموزش افتر افکت در حال تکمیل است. جهت ثبت نام، هر چه زودتر با در دست داشتن مدارک زیر به محل آموزشگاه مراجعه بفرمایید. 

    • یک قطعه عکس پرسنلی 4*3
    • کپی و اصل کارت ملی

    در صورت تمایل به برگزاری کلاس به صورت خصوصی یا آنلاین با کارشناسان آموزش تماس بگیرید. هماهنگی لازم جهت تشکیل کلاس در ساعات توافق شده در اسرع وقت صورت می گیرد.

    پیشنهاد می کنیم در کنار این دوره باقی نرم افزارهای آدوبی را بیاموزید. دوره ایلوستریتور و فتوشاپ نیز اکنون در حال ثبت نام هستند.

    کارشناسان ما از 9 صبح تا 8 و نیم شب پاسخگوی سوالات شما هستند. می توانید از طریق پنل چت سایت فارسیان و یا شماره تماس ها با ما در ارتباط باشید.

    شماره تماس فارسیان:

    38901508 - 051
    38911298 - 051

    09397397991

    نقشه زیر مسیر دسترسی به آموزشگاه فارسیان را به شما نشان می دهد:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.