جزئیات شروع ثبت نام آموزش برنامه نویسی CIW طراحی سایت مشهد

شروع ثبت نام آموزش برنامه نویسی CIW طراحی سایت مشهد

شروع ثبت نام آموزش برنامه نویسی CIW طراحی سایت مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شرایط ثبت نام دوره آموزش طراحی صفحات وب CIW مشهد

    آموزش طراحی صفحات وب CIW مشهد در آموزشگاه فنی و حرفه ای فارسیان برگزار می شود. این دوره ویژه دانشجویان، دانش آموزان و تمام کسانی است که به برنامه نویسی علاقه دارند. بهره گیری از آموزش اساتید برجسته دانشگاهی و با سابقه در حوزه آموزش طراحی صفحات وب CIW مشهد مزیت این دوره است. ضمن این که در پایان کلاسها و با قبولی در آزمون رسمی سازمان فنی و حرفه ای، مدرک معتبر آن را دریافت می کنید.

    در دوره آموزش طراحی سایت CIW مشهد چه می‌آموزید؟

     لیست سرفصل هایی را که در دوره آموزش طراحی صفحات وب CIW مشهد آموزش می دهیم، در صفحه توضیحات این دوره مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اساتید این دوره و شرکت در کلاسهای آموزشگاه فارسیان روی لینک زیر بزنید یا درباره ما را مطالعه کنید.

    نحوه برگزاری و زمان شروع دوره آموزش طراحی وب سایت CIW

    آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان مشهد زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای این دوره را برگزار می‌کند. بیشتر اوقات این دوره را به صورت حضوری تشکیل می‌دهیم. اما برگزاری آموزش آنلاین نیز امکان‌پذیر است. می توانید برنامه نویسی را در کلاسهای خصوصی و یا عمومی فارسیان یاد بگیرید.

    بهترین آموزشگاه برنامه نویسی طراحی سایت مشهد

    کلاسها از ۱ اردیبهشت روزهای زوج و روزهای فرد از ۱۶ اردیبهشت شروع خواهد شد. تمام مطالب را طی 48 جلسه به صورت پروژه محور می آموزید. در هر کلاس، تمرین دارید. در واقع یک پروژه کامل طراحی سایت را از ابتدا تا انتهای دوره تکمیل می‌کنید. دانشجویان این دوره، تاکنون موفق به کسب نمرات عالی در آزمون های فنی حرفه‌ای شده‌اند.

    دوره برنامه نویسی طراحی سایت مشهد بسیار پرطرفدار است. اگر به یادگیری یک مهارت پولساز علاقمندید، سریعتر در دوره آموزش برنامه نویسی طراحی سایت مشهد ثبت‌نام کنید.

    شیوه ثبت نام و هزینه دوره آموزش برنامه نویسی طراحی سایت مشهد

    هزینه آموزش طراحی صفحات وب CIW مشهد طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای تعیین می‌شود. لازم است در این مورد با کارشناسان آموزشگاه برنامه نویسی فارسیان صحبت کنید. با مراجعه حضوری به آموزشگاه و داشتن مدارک ضروری، فورا ثبت نام می‌شوید. 

    برای ثبت نام مدارک شناسایی را به همراه داشته باشید و به دفتر آموزشگاه مراجعه کنید. در صورت نیاز به ثبت نام غیرحضوری با شماره های آموزشگاه فارسیان تماس بگیرید یا با زدن دکمه ارتباط با فارسیان در ایتا یا تلگرام پیام دهید.

    • کپی و اصل کارت ملی یا شناسنامه
    • یک قطعه عکس پرسنلی 4*3

    راه های دسترسی به آموزشگاه برنامه نویسی فارسیان مشهد از طریق وسایل حمل و نقل عمومی، به خوبی فراهم است. در اطراف آموزشگاه موقعیت مناسبی برای پارک خودرو هم دارید.

    تلفن آموزشگاه فارسیان:

    38901508 - 051
    38911298 - 051

    09397397991

     

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.