جزئیات شروع دوره آموزش پایتون مشهد 1403 | فنی حرفه ای فارسیان

شروع دوره آموزش پایتون مشهد 1403 | فنی حرفه ای فارسیان

شروع دوره آموزش پایتون مشهد 1403 | فنی حرفه ای فارسیان

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دوره آموزش پایتون مشهد

    دوره آموزش پایتون مشهد را در ترم جدید آموزشگاه فنی و حرفه ای فارسیان برگزار می کنیم. این دوره جزو مهمترین کلاسهای آموزش برنامه نویسی است. پایتون یک زبان برنامه نویسی است که یادگیری آن بسیار آسان است. اگر به برنامه نویسی علاقمندید بهتر است با دوره آموزش پایتون مشهد شروع کنید. از این زبان برای تحلیل داده ها و حتی ساخت بازی های کامپیوتری استفاده کنید.

    مزیت شرکت در دوره پایتون فارسیان

    با گذراندن این دوره در آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان مشهد، مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای را دریافت می کنید. علاوه بر این میتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

    مهندسین باتجربه و مربیان رسمی فنی و حرفه ای دروس اصلی و کاربردی پایتون را آموزش می دهند. یادگیری و کسب تجربه در کنار اساتید باسابقه فارسیان، شما را به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل می کند. 

    دوره آموزش پایتون مشهد در فنی حرفه ای فارسیان، همراه با آموزش مباحث از مقدماتی تا پیشرفته است. از نصب آن گرفته تا مراحل کار با بخشهای مختلف و کاربردها را در این کلاس می آموزید. سرفصل دروس این دوره را در صفحه آموزش برنامه نویسی پایتون مشاهده کنید.

    شرایط ثبت نام دوره آموزش پایتون مشهد

    در دوران کرونا تمامی پروتکل ها در کلاسهای آموزشگاه فارسیان رعایت می شود. محل کلاسها در بلوار معلم و تقریبا در حاشیه خیابان قرار دارد. برای حضور در کلاس از وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی آموزشگاه می توانید استفاده کنید.

    این دوره به صورت حضوری، از 9 اردیبهشت آغاز می شود. ظرفیت کلاس در حال تکمیل است. برای ثبت نام هر چه زودتر اقدام کنید. کارشناسان آموزش فارسیان، پاسخگوی درخواستها و سوالات شما هستند.

     برای رزرو کلاس و یا ثبت نام حضوری می توانید در نوبت صبح یا عصر، به محل آموزش مراجعه کنید. برای مشاهده اطلاعات تماس آموزشگاه فارسیان کلیک کنید.

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دیدگاه ها

    محمد مرادیان
    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

    سلام وقت بخیر من هیچگونه زبان برنامه نویسی بلد نیستم ولی برای کارم (Geographic information systems) نیاز به یادگیری پایتون دارم. آیا بدون هیچ آشنایی قبلی میتونم یاد بگیرم؟هزینه را هم لطفا بفرمایید. سپاس

    آموزشگاه فارسیان مشهد
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

    سلام همراه گرامی. یادگیری برنامه نویسی پایتون پیش نیازی ندارد. تنها لازم است کار با کامپیوتر را بدانید. برای هزینه لازم است با آموزشگاه تماس بگیرید اما تا 20 فروردین می توانید با قیمت سال گذشته ثبت نام کنید.

    پیام بگذارید.