جزئیات شرایط ثبت نام دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ کودکان و نوجوانان

شرایط ثبت نام دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ کودکان و نوجوانان

شرایط ثبت نام دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ کودکان و نوجوانان

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • ثبت نام دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ کودکان و نوجوانان در آموزشگاه فارسیان مشهد آغاز شده است. این دوره را به کسانی که علاقمند یادگیری یک مهارت درآمدزا و آینده دار هستند، پیشنهاد می کنیم. اگر کودک یا نوجوانی دارید که به کامپیوتر علاقمند است و کمی با آن آشنایی دارد، دوره اسکرچ کودکان به این علاقه او جهت می‌دهد. کودک یا نوجوان شما اصول اولیه برنامه نویسی و بازی سازی را در دوره برنامه نویسی اسکرچ Scratch به خوبی می‌آموزد.

    نحوه برگزاری دوره برنامه نویسی اسکرچ کودکان

    دوره برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در آموزشگاه فارسیان زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود. دوره آموزش اسکرچ یا بازی سازی اسکرچ، یک دوره مهیج و کاربردی برای کودکان است.

    مطالب و آموزشهایی که در این کلاس ارائه می کنیم از دانش روز گرفته شده است. سرفصل های آموزشی طبق استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور است؛ گاهی درصورت نیاز مطالبی پیشرفته تر هم آموزش می دهند.

    دوره اسکرچ آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان در 12 جلسه برگزار میشود. مربیان از بین متخصصین حوزه برنامه نویسی انتخاب شده اند. سالها تجربه کار با کودکان و نوجوانان و آموزش برنامه نویسی اسکرچ دارند. علاوه بر آموزش، در کلاس و خارج از کلاس تمریناتی برای تسلط بیشتر خواهند داشت.

    مزایای شرکت در دوره برنامه نویسی اسکرچ آموزشگاه فارسیان

    علاوه بر سرفصلهای کامل و مربیان حرفه ای، شرکت در دوره برنامه نوبسی اسکرچ فارسیان امتیازهای دیگری هم دارد:

    بدون پیش نیاز خاص: برای شرکت در این کلاس پیش نیاز خاصی نیاز نیست. البته بهتر است کودک و نوجوان، کار با کامپیوتر را بداند.

    کامپیوتر برای هر شرکت‎ کننده: سیستم کامپیوتری در کلاس در اختیار هر دانش آموز قرار دارد. برای انجام تمرینات دوره برنامه نویسی اسکرچ می توانید کامپیوتر رزرو کنید. تنها نیاز است زمان ممکن برای استفاده را با کارشناسان آموزش هماهنگ کنید.

    دسترسی آسان به آموزشگاه فارسیان: محل برگزاری کلاسها به وسایل حمل ونقل عمومی نزدیک است. به راحتی با مترو و اتوبوس یا خودروی شخصی می توانید به آموزشگاه فارسیان مراجعه کنید.

    امکان برگزاری دوره خصوصی و عمومی: آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان در 2 شیفت صبح و عصر، امکان برگزاری کلاس دارد. امکان برگزاری دوره برنامه نویسی اسکرچ، به صورت خصوصی هم فراهم است. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط کلاس خصوصی با آموزشگاه تماس بگیرند.

    نحوه ثبت نام و زمان برگزاری کلاس برنامه نویسی اسکرچ جونیور

    کلاس برنامه نویسی اسکرچ جونیور کودکان و نوجوانان از 21 تیرماه در آموزشگاه فارسیان آغاز می شود. برای ثبت نام این دوره مدارک زیر را آماده کنید و به آموزشگاه تحویل دهید. ظرفیت کلاس در حال تکمیل است و اولویت با افرادی است که ثبت نام خود را نهایی کرده باشند.

    هزینه دوره آموزش بازی سازی با اسکرچ کودکان نوجوانان

    هزینه کلاس آموزش اسکرچ به کودکان بر اساس تعرفه سازمان فنی حرفه ای است. مبل کلاس نسبت به دوره های مشابه در آموزشگاه های فنی حرفه ای پایین تر است. با توجه به اینکه مبلغ کلاس هر ساله از سوی سازمان تغییر می کند، بهتر است از کارشناسان ما سوال کنید.

    راه های ارتباط با ما:

    38901508 - 051
    38911298 - 051

    09397397991

     

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.






    اخبار فوری