جزئیات آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد | فنی حرفه ای فارسیان

آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد | فنی حرفه ای فارسیان

آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد | فنی حرفه ای فارسیان

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  •  شرایط دوره آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد

    دوره آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد برنامه ای برای حرفه ای شدن در این حرفه است. آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان مشهد این دوره ویژه را از 11 اردیبهشت آغاز می‌کند. فنی حرفه ای فارسیان، با همکاری مربیان رسمی و حسابداران حرفه ای سالها تجربه آموزشی کسب کرده و تعداد زیادی فارغ التحصیل دارد. بسیاری از کارآموزان آموزشگاه برای استخدام معرفی شده اند و مشغول به کارند.

    این دوره برای دیپلمه ها، کارآموزان حسابداری، دانشجویان و یا فارغ التحصیلان این حرفه، فوق العاده است. در پایان دوره و با دریافت نمره قبولی، موفق به دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای خواهید شد. علاوه بر این، در صورت تمایل برای شروع به کار معرفی شوید.

    دروس آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد

    موضوعاتی که در کلاس آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد می آموزید مطالبی است که کارفرما در شرکتها از شما انتظار دارد بدانید. این دوره کمک می کند همچون یک حسابدار حرفه ای کار کنید. هیچ پیش نیازی، برای شرکت در این کلاس لازم نیست.

    تسلط به نرم افزارهای حسابداری، امور مربوط به مالیات و دفاتر مواردی است که لازم است به خوبی از عهده آنها برآیید. تمامی مطالب را در کلاس آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد به صورت کاربردی و عملیاتی آموزش می دهیم. 

    آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد | آموزشگاه فارسیان

    توضیحات تکمیلی در مورد دوره آموزش حسابداری در مشهد و نمونه مدرک آن را در صفحه توضیحات آن مشاهده کنید.

    چرا آموزشگاه حسابداری فنی حرفه ای فارسیان؟

    دسترسی به آموزشگاه فارسیان مشهد از طریق سرویس حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. ضمن این که هزینه این دوره بر اساس مصوبات سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است. تمامی پروتکل های بهداشتی در دوره آموزش حسابداری همراه با استخدام در مشهد رعایت می شود. همه این موارد، فرصتی عالی برای یادگیری، مهارت آموزی و موفقیت در شغل و آینده کارآموزان فراهم کرده است.

    پیشنهاد ویژه:

    با شرکت در دوره تخصصی مالیات در کنار دوره مقدماتی و پیشرفته حسابداری بازار کار، می توانید در سمت مدیر مالی مشغول به کار شوید.

    امیدواریم هر چه زودتر شما را در آموزشگاه خودتان ملاقات کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  به آدرس آموزشگاه فنی و حرفه ای فارسیان مشهد  در این لینک مراجعه فرمایید. یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    مسیر دسترسی به بهترین آموزشگاه حسابداری مشهد:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دیدگاه ها

    جمال الهامی نیا
    ۲ فروردین ۱۴۰۳

    درود دوره جدید حسابداری ویژه بازار کار در چه تاریخی شروع میشه؟

    آموزشگاه فارسیان مشهد
    ۸ فروردین ۱۴۰۳

    سلام دوست عزیز . دوره جدید از 1 اردیبهشت آغاز خواهد شد. هرچه سریعتر برای ثبت نام تماس بگیرید یا به آموزشگاه مراجعه بفرمایید.

    پیام بگذارید.