جزئیات شروع دوره آموزش وردپرس مشهد با مدرک بین المللی

شروع دوره آموزش وردپرس مشهد با مدرک بین المللی

شروع دوره آموزش وردپرس مشهد با مدرک بین المللی

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • معرفی بهترین دوره آموزش وردپرس

    ثبت نام بهترین دوره آموزش وردپرس مشهد در آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان آغاز شد. در این دوره به یک مهارت پولساز بازار کار مسلط خواهید شد. یاد می گیرید بدون برنامه نویسی سایت خود یا دیگران را طراحی کنید. دوره آموزش وردپرس مشهد مناسب کودکان و بزرگسالان علاقمند به طراحی سایت بدون کدنویسی است. برای یادگیری این مهارت در آموزشگاه فارسیان هیچ پیش نیازی لازم نیست.

    امتیاز دیگر اینکه در پایان دوره مدرک رسمی بین المللی فنی حرفه ای وردپرس Word press می‌گیرید. داشتن مدرک فنی حرفه ای با نمره عالی در داخل و خارج از کشور یک نقطه قوت است. اعتبار این مدرک بین المللی است و برای افرادی که در سطح بین المللی مشغول به کار می‌شوند هم کاربرد دارد.

    مربیان دوره آموزش وردپرس مشهد

    مربیان رسمی سازمان فنی حرفه‌ای تدریس این دوره را بر عهده دارند. سالها تجربه آموزش به کودکان و بزرگسالان را دارند. از جمله مهندسین طراحی سایت هستند و مهارت خوبی در انتقال مواد آموزشی دارند. تجربیات سالها کار با وردپرس و طراحی سایت را در این دوره آموزشی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهند.

    در دوره آموزش وردپرس مشهد چه می آموزید؟

    مطالب بهترین دوره آموزش وردپرس به صورت جامع و ویژه بازار کار ارائه می شوند. به طوری که بعد از پایان دوره به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. لوازم ضروری برای یادگیری این مهارت در ساعات کلاس و خارج از آن در اختیار هر یک از شما قرار دارد. مواردی که در آزمون های نهایی مطرح می شود، در این دوره به صورت عملی تمرین خواهید کرد. در کلاس و در خارج از آن با پروژه های متنوع و کاربردی به تمام مطالب مسلط خواهید شد.

    جزئیات بیشتر را در صفحه دوره آموزش وردپرس مشاهده کنید.

    نحوه برگزاری بهترین آموزش وردپرس مشهد در فارسیان

    بهترین آموزش وردپرس مشهد را در کلاس‌های حضوری و آنلاین ارائه می‌کنیم. مطالب را در کمترین زمان طی 12 جلسه یک ساعت و نیمه، 3 روز در هفته می آموزید. این دوره به صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌شود. دوره جدید عمومی بهترین آموزش وردپرس در 9 آذر ماه 1402 آغاز می‌شود.

    اگر تمایل دارید وردپرس را به صورت خصوصی بیاموزید، با کارشناس آموزشگاه فارسیان هماهنگ کنید.

    نحوه ثبت نام دوره آموزش وردپرس مشهد

    جهت ثبت نام دوره آموزش وردپرس مشهد هر چه سریعتر به آموزشگاه فارسیان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت تلفنی شرکت در دوره جدید را رزرو کنید. در زمان ثبت نام مدارک زیر را به کارشناسان تحویل دهید:

    1. یک قطعه عکس 4*3
    2. کپی و اصل شناسنامه یا کارت ملی

    چرا وردپرس را در آموزشگاه فارسیان بیاموزید؟

    آموزشگاه فارسیان حدود 15 سال سابقه رسمی آموزش رشته های فنی حرفه ای را دارد. دوره آموزش وردپرس هم چندین بار به صورت عمومی و خصوصی در این آموزشگاه برگزار شده است. تمامی دانشجویان این رشته موفق به دریافت مدرک فنی حرفه ای شده اند.

    کلاسها در این آموزشگاه مجهز به سیستم های کامپیوتری به روز است. هر دانشجو به یک سیستم دسترسی دارد و می‌تواند خارج از ساعت کلاس هم رایگان تمرین کند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو زودهنگام با ما تماس بگیرید:

    38901508 - 051
    38911298 - 051

    09397397991

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دیدگاه ها

    زهرا رهگذری
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

    سلام و عرض ادب خدمت شما قیمت دوره ها چند؟

    آموزشگاه فارسیان مشهد
    ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

    سلام دوست عزیز. تعرفه کلاس عمومی و خصوصی هر سال از طرف سازمان مشخص میشه. برای اطلاع دقیق لطفا با آموزشگاه تماس بگیرید. همکاران شما رو راهنمایی می‌کنند.🌹

    پیام بگذارید.