جزئیات آغاز ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد

آغاز ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد

آغاز ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شرایط ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد

    ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان مشهد آغاز شد. این دوره از ۱ اردیبهشت روزهای زوج و ۶ اردیبهشت روزهای فرد زیر نظر اساتید دانشگاهی برگزار می شود. ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای و امکان معرفی به کار از مزایای شرکت در این دوره است. این آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و با تعرفه این سازمان دوره تربیت مربی مهد کودک مشهد را برگزار می کند.

    اساتید این دوره حرفه ای دانش آموختگان رشته روانشناسی و علوم تربیتی هستند. مهارت و دانش این اساتید به شما کمک می کند، در شغل آینده خود، به عنوان حرفه ای ترین مربی مهد مشغول به کار شوید. برای شناخت بیشتر این اساتید می توانید صفحه درباره ما را مطالعه کنید.

    دروسی که در این دوره آموزش می‌دهند، به طور دقیق مشخص شده است. سرفصل دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای و نمونه مدرک آن را در صفحه توضیحات آنها مشاهده کنید.

    مزیت ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد

    بعد از اتمام دوره و قبولی در آزمونها موفق به دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای می شوید. ضمن این که می توانید وارد بازار کار شوید. در نظر داشته باشید در صورت تمایل می توانید از آموزشگاه فارسیان برای استخدام راهنمایی بگیرید تا شما را برای استخدام معرفی کنند.

    علاوه بر همه این موارد، آموزشگاه فارسیان از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای دانش پذیران برخوردار است. نزدیک بودن وسایل حمل و نقل عمومی و فضای پارک خودرو در اطراف آن را نمی توان در نظر نگرفت.

    تمامی پروتکل های بهداشتی دوران کرونا در دوره تربیت مربی مهد کودک مشهد رعایت می شود. حتی ظرفیت کلاسها را کاهش داده ایم تا دانشجویان مدت تحصیل خود را به سلامت سپری کنند.

    توصیه می کنیم قبل از اتمام مهلت و تکمیل ظرفیت، نسبت به ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای مشهد اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آموزشگاه فارسیان در ارتباط باشید.

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دیدگاه ها

    بهناز نصیری
    ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

    برای ثبت نام مربی مهد کودک

    آموزشگاه فارسیان مشهد
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز برای ثبت نام اصل و کپی مدرک شناسایی و یک قطعه عکس 3 در 4 همراه داشته باشید و به آموزشگاه مراجعه کنید تا ثبت نام شما انجام شود. 🌹

    پیام بگذارید.