جزئیات آغاز ثبت نام آموزش اوریگامی مشهد

آغاز ثبت نام آموزش اوریگامی مشهد

آغاز ثبت نام آموزش اوریگامی مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • آموزش اوریگامی مشهد یکی از دوره های خاص و ویژه است که فرصت برگزاری آن در آموزشگاه فارسیان مشهد فراهم شده است. این دوره بهترین مهارتی را که هر مربی مهد کودک، معلمین و حتی پدرها و مادرها لازم است بداند، می آموزد. کودکان علاقمند نیز می توانند در دوره آموزش اوریگامی مشهد شرکت کنند. 

    مهارت اوریگامی هم از نظر درمانی اثر گذار است و هم بازی و سرگرمی جالبی است. بسیاری از بزرگسالان هم برای سرگرمی خود و یا فرزندانشان از این مهارت لذت می برند. شرکت در دوره آموزش اوریگامی مشهد در تقویت هوش کودک تا سالمند بسیار اثرگذار است.

    ثبت نام دوره اوریگامی در آموزشگاه فارسیان مشهد آغاز شده است. مدرس خبره این دوره، در طی 8 جلسه 12 ساعته، یک سرگرمی آموزنده و مفید را آموزش می دهند. برای آشنایی بیشتر با مدرس این دوره صفحه درباره ما را ببینید. ضمنا، در پایان دوره و پس از گذراندن ارزیابی مهارتی، گواهینامه حضور در کلاس اوریگامی را دریافت می کنید.

    اگر در مدارس، مهد کودک ها، مراکز فرهنگی و تربیتی و نگهداری کودکان کار می کنید، توصیه می کنیم حتما در دوره آموزش اوریگامی مشهد شرکت کنید. سرفصل دروس این کلاس را در صفحه دوره اوریگامی مشاهده کنید.

    محیط آموزشگاه فارسیان برای حضور دانشجویان در دوران کرونا، طبق پروتکل های بهداشتی آماده شده است. دسترسی به محل کلاسها آسان است و دوره آموزشی، در مدت کوتاهی به اتمام می رسد.  هزینه کلاس آموزش اوریگامی مشهد بر طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای مشخص شده و بسیار مناسب تعیین شده است.

    هر چه سریعتر، برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری کلاسها و نحوه ثبت نام با شماره های آموزشگاه فارسیان مشهد تماس بگیرید.

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.