جزئیات آغاز ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد | آموزشگاه فارسیان

آغاز ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد | آموزشگاه فارسیان

آغاز ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد | آموزشگاه فارسیان

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شروع ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد

    ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد در ترم جدید آموزشگاه فارسیان مشهد آغاز شده است. دانش آموزان، دانشجویان، بانوان و آقایان علاقمند به یادگیری کار با نرم افزار گرافیکی فتوشاپ می توانند در این دوره شرکت کنند. شرکت در دوره فتوشاپ photoshop آموزشگاه فارسیان مشهد همراه با ارائه مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای است.

    در این دوره آموزشی از سطح مقدماتی تا پیشرفته، تمام مهارت های ویرایش و ادیت تصاویر و ساخت تصاویر گرافیکی شگفت انگیز را به خوبی می آموزید. بعد از فارغ التحصیلی از این دوره فرصتهای شغلی بسیاری برای کسب درآمد پیش روی شما خواهد بود. سرفصل های دوره فتوشاپ آموزشگاه فارسیان را مشاهده کنید.

    بهره مندی از آموزش های تخصصی استادان و مربیان رسمی فنی و حرفه ای در آموزشگاه فارسیان مشهد مزیت دیگر شرکت در این دوره است. برای شناخت بیشتر مربیان صفحه درباره ما را مطالعه بفرمایید.

    شرایط ثبت نام دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد

    دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان از اول اردیبشهت روزهای زوج شروع خواهد شد. این کلاس روزهای فرد برگزار می شود. برای اطلاع از ساعت کلاسها و ثبت نام دوره با کارشناسان آموزش این موسسه در تماس باشید. ضمنا در نظر داشته باشید، آموزشگاه فارسیان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و با مجوز رسمی از این سازمان فعالیت می کند. بنابراین، هزینه کلاس فتوشاپ photoshop در آموزشگاه فارسیان مشهد بر اساس نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود.

    مسیر دسترسی به آموزشگاه فارسیان برای شرکت در دوره فتوشاپ فنی حرفه ای مشهد بسیار راحت است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی آموزشگاه دسترسی به این محل را آسان کرده. تمام پروتکل های بهداشتی مربوط به دوران کرونا در این آموزشگاه رعایت می شود.

    پیشنهاد ویژه:

    با تکمیل یادگیری دوره های نرم افزارهای Adobi گرافیست حرفه‌ای شوید. پیشنهاد می‌کنیم دوره ایلوستریتور و افترافکت فنی حرفه ای را در کنار دوره فتوشاپ شرکت کنید.

    توصیه می کنیم قبل از تکمیل ظرفیت کلاسها اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهید. برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام به این آموزشگاه مراجعه نمایید یا با شماره های آن تماس بگیرید.

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    از روی این نقشه به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان می‌رسید:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.