جزئیات شروع ثبت نام دوره آموزش اتوکد مشهد

شروع ثبت نام دوره آموزش اتوکد مشهد

شروع ثبت نام دوره آموزش اتوکد مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شروع دوره آموزش اتوکد مشهد

    دوره آموزش اتوکد مشهد با تدریس مدرسین حرفه ای و کارآموزده آموزشگاه فارسیان در حال پذیرش دانشجو است. این دوره کاربردی را برای تقویت دروس دانشگاه و هنرستان و حتی ورود به بازار کار می توانید شرکت کنید.

    در پایان آموزش اتوکد مشهد، با قبولی در آزمون رسمی سازمان فنی حرفه ای، موفق به دریافت مدرک معتبر خواهید شد. نمونه مدرک یکی از کارآموزان این دوره را در صفحه توضیحات این رشته مشاهده کنید.

    شرایط کلاسی دوره آموزش اتوکد مشهد

    کلاسهای دوره آموزش اتوکد مشهد زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در  تاریخ 15 بهمن شروع خواهد شد. سرفصل دروسی که در این کلاس می آموزید، در صفحه دوره آموزش اتوکد آموزشگاه فارسیان مشخص شده است. در طی 10 جلسه برای کار حرفه ای با نرم افزار اتوکد آماده می شوید. مزایا و خدماتی که در این دوره دریافت می‌کنید در لینک زیر قابل مشاهده است.

    اساتید این دوره، دانش آموخته دانشگاه هستند و از مربیان برتر و رسمی سازمان فنی و حرفه ای هستند. حتما برای آشنایی بیشتر با این عزیزان، صفحه درباره ما را مشاهده کنید.

    دسترسی به آموزشگاه فارسیان مشهد برای حضور در کلاس ها بسیار آسان است. محل آموزشگاه در نزدیکی سرویس حمل و نقل عمومی قرار دارد و فضای پارک خودرو در اطراف آن فراهم است. در کلاسها پروتکل های بهداشتی رعایت می شود. ضمن این که ظرفیت کلاسها در دوران کرونا را حداقل در نظر گرفته ایم.

    برای ثبت نام به آموزشگاه فارسیان مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی یا ثبت نام کلاس آنلاین با شماره های تماس آموزشگاه فارسیان در ارتباط باشید.

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    از این مسیر به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان می‌رسید:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.