جزئیات شروع آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای | فارسیان مشهد

شروع آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای | فارسیان مشهد

شروع آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای | فارسیان مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شرایط دوره آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای

    دوره آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای را ویژه دانشجویان معماری و علاقمندان به طراحی 3 بعدی برگزار می کنیم. این دوره از 2 بهمن در محل آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان مشهد برگزار می‌شود. مربیان با تجربه و رسمی سازمان فنی و حرفه ای مهمترین مباحث 3D Max را به هنرجویان می آموزند.

    در طی 10 جلسه به مهارتهایی که در بازار کار نیاز دارید، مسلط می شوید. بعد از گذراندن دوره و قبولی در آزمون های نهایی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنید. با مهارتهای لازم و مدرک معتبر دریافتی به راحتی وارد بازار کار شده و درآمد دارید.

    از مرحله نصب تا خروجی پروژه و تمامی ابزارها و طرحها را در این کلاس می آموزید. سرفصل دوره آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای را در صفحه دوره 3D MAX مشاهده کنید.  نمونه مدرک یکی از هنرجویان آموزشگاه فارسیان هم در همین صفحه قابل مشاهده است.

    دسترسی به آموزشگاه فارسیان از طریق سرویسهای عمومی بسیار آسان است. محل آموزشگاه در حاشیه خیابان معلم قرار گرفته است. ضمنا، برای حفظ سلامت هنرجویان، ظرفیت کلاس با حداقل نفرات در نظر گرفته شده. تمامی پروتکلهای بهداشتی در کلاسها رعایت می شود.

    ظرفیت کلاس آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای در حال تکمیل است. هر چه زودتر برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان آموزش تماس بگیرید.

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    نقشه زیر مسیر دسترسی به آموزشگاه فارسیان را به شما نشان می دهد:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.