جزئیات شروع ثبت نام کلاس جامع ایلوستریتور مشهد

شروع ثبت نام کلاس جامع ایلوستریتور مشهد

شروع ثبت نام کلاس جامع ایلوستریتور مشهد

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • درباره کلاس ایلوستریتور آموزشگاه فاسیان مشهد

    کلاس ایلوستریتور آموزشگاه فارسیان بهترین دوره جامع آموزش ایلوستریتور در مشهد است. با شرکت در این دوره، به یکی دیگر از نرم افزارهای گرافیکی ادوبی مسلط می شوید. آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان دوره آموزش ایلاستریتور مشهد را با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند. سرفصل هایی که در این دوره می آموزید، در لینک زیر مشاهده کنید.

    مزیت شرکت در دوره جامع ایلوستریتور مشهد

    در دوره جامع ایلوستریتور آموزشگاه فارسیان مشهد از جدیدترین مطالب آموزشی مربیان دانشگاهی و با تجربه در حوزه گرافیک برخوردار می شوید. مربیان تمام آموزشها را در کلاس به صورت عملی، با هر یک از شما کارآموزان عزیز تمرین می کنند. امکان پرسش و پاسخ حضوری و غیرحضوری برای شما فراهم می شود.

    تمامی سوالات احتمالی آزمون دوره جامع ایلوستریتور را در کلاس می آموزید. ضمن این که نمونه سوالات را دریافت می کنید. در پایان این دوره و قبولی در آزمون رسمی، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می کنید. ضمن این که آماده شروع کار و کسب درآمد هستید. 

    زمان و شرایط ثبت نام کلاس ایلوستریتور مشهد

    ثبت نام کلاس ایلوستریتور هم اکنون آغاز شده و در حال تکمیل ظرفیت است. کلاسها از روز 16 اردیبهشت آغاز می شود. برای ثبت نام، لازم است به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان مشهد مراجعه کنید. مدارک شناسایی زیر را به کارشناسان آموزشگاه تحویل دهید و فرم ثبت نام را پر کنید.

    • کارت ملی
    • یک قطعه عکس 4*3

    نحوه پرداخت هزینه دوره جامع ایلوستریتور و تسهیلات پرداخت را از کارشناسان سوال کنید. در صورتی که اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با شماره های تماس آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان تماس بگیرید. برای دسترسی آسان به آدرس ما، صفحه تماس با آموزشگاه فارسیان را ببینید.

    در صورت تمایل به برگزاری کلاس به صورت خصوصی یا آنلاین با کارشناسان آموزش تماس بگیرید. هماهنگی لازم جهت تشکیل کلاس در ساعات توافق شده در اسرع وقت صورت می گیرد.

    پیشنهاد ویژه: در کنار این دوره، باقی نرم افزارهای آدوبی را بیاموزید. دوره آموزش افتر افکت و فتوشاپ نیز اکنون در حال ثبت نام هستند.

    مشاوره آموزش ایلاستریتور مشهد از طریق شماره تماسهای زیر:

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    از روی این نقشه به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان می‌رسید:

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.