جزئیات آغاز ثبت نام دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای

آغاز ثبت نام دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای

آغاز ثبت نام دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • معرفی دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای فارسیان

    دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای در آبان ماه 1402 در آموزشگاه فارسیان شروع می‌شود. این دوره را ویژه علاقمندان، مربیان مهد کودک، کارآموزان مربیگری مهد کودک و مدیران و معاونان متقاضی دوره‌های حرفه‌ای برگزار می‌کنیم. اگر به دنبال حرفه ای شدن در کار مدیریت مهد کودک هستید، توصیه می‌کنیم دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای را حتما شرکت کنید.

    شرکت در دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای چه مزایایی دارد؟

    شرکت‌کنندگان در این دوره از خدمات آموزشی مربیان متخصص مهد کودک و مدیران باسابقه برخوردار می‌شوند. کلاس‌ها در زمانی برگزار می‌شود که مشکلی برای کار در شیفت صبح نداشته باشید. ظرفیت کلاس طوری تنظیم شده که مربیان فرصت ارائه بهترین خدمات آموزشی را به همه کارآموزان داشته باشند.

    در آموزشگاه فارسیان به مهمترین و کاربردی‌ترین مباحث کاری مدیر مهد اشاره می‌شود. هر آنچه در محیط کار برای مدیریت بهتر مهد کودک نیاز دارید، آموزش داده می شود. از موضوعات روانشناسی و کمکهای اولیه تا مباحث مالی را می آموزید.

    آموزش همراه با نکات و تمرینات عملی کار با کودک، والدین و محیط مهد است. نمونه سوالات آزمون نهایی سازمان فنی حرفه ای در اختیارتان قرار می گیرد. با شرکت در کلاسها و تسلط به مباحث آموزشی و سوالات به راحتی در آزمون نهایی قبول می شوید.

    در انتهای دوره، آزمون کتبی و عملی سازمان فنی حرفه‌ای را می‌گذارنید. با قبولی در این آزمون، مدرک دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای را دریافت می‌کنید.

    رفت و آمد به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان، بسیار آسان است. آموزشگاه نبش خیابان قرار دارد و به ایستگاه اتوبوس نزدیک است. فضای پارک خودرو در اطراف موسسه فراهم است.

    زمان و نحوه برگزاری دوره مدیر مهد کودک

    برگزاری کلاسهای دوره مدیر مهد کودک فنی حرفه ای به صورت حضوری و خصوصی است. دوره حضوری از 19 آذر شروع می شود. اگر متقاضی دوره خصوصی مدیر مهد کودک هستید، با فارسیان تماس بگیرید یا به محل آموزشگاه مراجعه کنید.

    اگر سوال بیشتری دارید، با کارشناسان آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان تماس بگیرید:

    38901508 - 051
    38911298 - 051

    09397397991

    از روی این نقشه به آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان می رسید:

     

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • پیام بگذارید.