جزئیات آغاز ثبت نام دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان

آغاز ثبت نام دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان

آغاز ثبت نام دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان

این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • شرایط ثبت نام دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد

    ثبت نام دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان مشهد آغاز شد. کد جدید این دوره روزهای زوج از ۸ اردیبهشت در نوبت عصر برگزار می‌شود. فرصت یادگیری از اساتید مجرب و دانشگاهی، در کنار ارائه مدرک رسمی و معتبر فنی و حرفه ای امکان ویژه ای است که از آن برخوردار می‌شوید. آموزشگاه فارسیان مشهد دارای امکانات برگزاری دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد را برای بانوان و آقایان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فراهم کرده است.

    آموزش ICDL آموزشگاه فارسیان مشهد

    مزیت شرکت در دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد

    در این دوره، هفت مهارت کار با کامپیوتر را می آموزید. از جمله مهارت کار با ویندوز، آفیس و اینترنت که امروزه جزو اصلی ترین و ضروری ترین مهارت هایی است که هر شخصی لازم است بداند. جزییات بیشتر مطالب آموزشی این کلاس آموزشی را در صفحه دوره ICDL فنی حرفه ای مشهد بخوانید.

    دسترسی آسان به موسسه از طریق وسایل نقلیه عمومی و حتی فضای پارک خودرو، نکته ای است که نمی توان از نظر دور داشت. مدت هر جلسه این دوره جدید آموزشی، یک ساعت و نیم خواهد بود.

    تمامی پروتکل های بهداشتی در این کلاس ها رعایت می شود. بنا بر این با خیالی آسوده، در هر سن و سالی  هستید همین حالا برای یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL اقدام کنید.

    هر چه زودتر برای ثبت نام اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. یا به آدرس آموزشگاه فنی حرفه ای فارسیان در صفحه تماس با ما مراجعه بفرمایید.

    38901508 - 051

    38911298 - 051

    09397397991

    این مطلب را برای دیگران هم ارسال کنید :

  • دیدگاه ها

    هانیه احمدی
    ۹ اسفند ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر ببخشیدمن میخواستم دردوره مدرک icdlشرکت کنم بایدچه کارهایی انجام بدم وکجاوازچه طریق ثبت نام کنم؟

    آموزشگاه فارسیان مشهد
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

    سلام خانم احمدی عزیز برای ثبت نام کپی و اصل کارت ملی و یک عکس پرسنلی 3 در4 همراه داشته باشید و به آموزشگاه مراجعه کنید. مراحل ثبت نام شما پیگیری خواهد شد. برای ثبت نام غیرحضوری با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. موفق باشید🌹

    پیام بگذارید.